האוצר של נפוליאון

נאַפאָלעאָנס אוצר
קומדיה מוסיקלית עפ"י מחזה מאת שלום עליכם
המחזה "האוצר של נפוליאון" מאת שלום עליכם נחשב לאחד מהיצירות הקלאסיות של גדול הסופרים היהודים. המחזה הוצג מאות פעמים בישראל ובעולם וידוע בעיקר בשם "האוצר" אך גם בשמות: "חופרי הזהב" ו"אוצרו של נפוליאון". לראשונה מוצג המחזה בגרסה מוסיקלית אשר מתבססת על שלוש גרסאות שונות של המחזה עצמו.
ההצגה מתרחשת בסוף המאה ה-19 בעיירה בפולין וסובבת סביב ניסיונם של יהודי העיירה למצוא אוצר אגדי שנפוליאון הסתיר באדמתה. האמונה שבאדמתם קבור אוצר אדיר גורמת לאסופת סיטואציות קומיות בקרב אנשי העיירה – כל אחד תולה באוצר את הפתרון לכל בעיותיו. החיפושים נתקלים בקשיים בגלל המריבות והמחלוקות בין היהודים לבין עצמם. האם יימצא אוצר מטבעות הנפוליאונים האגדי ?
זהו סיפור על כוחה של אמונה לתת תקווה לאנשים הנמצאים במצב קשה. זהו סיפור על תחושת השליחות של היחיד המוכן לסכן את טובתו האישית למען הכלל.
עיבוד מחודש ובימוי: מוטי אברבוך, פזמונים: מיכאל פלזנבאום, מוסיקה: מישה בלכרוביץ', עיצוב תפאורה: אלכסנדר ליסיאנסקי, עיצוב תלבושות: דלית ענבר, כוריאוגרפיה: מיטל דמארי, עיצוב תאורה: מישה צ'רניאבסקי, תרגום סימולטני: לורה סהר.
בהשתתפות: אנאבלה, דורי אנגל/יהונתן רוזן, עופר גולן, מוטי גלעדי, אליאן דבאל-שור, מוניקה ורדימון, ישראל טרייסטמן, מירי רגנדורפר, אירמה סטפנוב, גרא סנדלר/יובל רפפורט, אריאל פורמן, אורי קובלסקי/ניב שפיר, אנדריי קשקר, יובל רפפורט/אמיתי קדר.
בליווי תזמורת: מישה בלכרוביץ'-פסנתר, שחר בלכרוביץ/תמר סידי-סקסופון, דוד עמיר/הנרי ורד-תופים, פולה כידר-כינור.
משך ההצגה: כשעתיים כולל הפסקה
חייגו עכשיו ! 1-800-444-660 (חיוג ארצי חינם לכל האולמות)